Det lönar sig att
använda Zymego

Låt Zymego göra jobbet och bekosta sig själv. Vi fyller återbudstider och tar hand om bokningar dygnet runt.

Fyllda återbudstider sparar miljoner

Zymego Now fyller fyller sena återbud och tar hand om ombokningar, avbokningar och nybokningar, dygnet runt. Det räcker att med vi fyller 1% av tidboken för att lösningen ska bekosta sig själv, efter det går ni plus med Zymego. 

Om patienterna inte hittar någon passande tid i ombokningskalendern kan de önska dagar och ombokas sedan automatiskt. På så sätt undviker vi avbokningar.  

Läs mer om Zymego Now

Tar hand om bokningssamtal

Låt patienter som är ovana vid digitala lösningar hantera sina bokningar själva över telefon, med Zymego Call. När patienter ringer för att om- eller avboka kan de genom knappval sköta det helt själva, istället för att lämna meddelande eller prata med personal. Inget manuellt arbete för er, ingen telefonkö för patienterna.

För oss är det viktigt att sänka tröskeln för patienter att kunna hantera sina bokningar själva. Vi gör detta möjligt samtidigt som vi frigör tid för er.

Läs mer om Zymego Call

Smarta väntelistor

Slipp boka och kalla patienter manuellt. Zymego Pro tar hand om alla bokningar och väntelistor oavsett om det gäller nybesök, återbesök återkommande besök eller rutinkontroller. Alla patienter bokas in och kallas automatiskt, så att ni kan fokusera på annat.Det enda ni behöver göra är att lägga in en patient i Zymegos väntelista, sedan fixar vi resten.

Läs mer om Zymego Pro

Integrationer med många journalsystem

Genom att Zymego integreras med ert journalsystem kan vi sköta alla bokningar automatiskt

Smart logik för alla tidstyper

Tack vare vår smarta bokningslogik passar Zymego alla typer av mottagningar. Ladda ner PDF för mer information eller boka en demo med oss.

Din nerladdning är färdig

Tack för ditt intresse för Zymego. Vi har mejlat dig en nerladdningslänk men om du vill så kan du ladda ner filen redan nu. Tryck på nerladdningsknappen nedan, så får du en pdf-fil med det samma. Vi berättar gärna mer.
Ladda ner pdf
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Vanliga frågor

Genom vår avancerade bokningslogik kan vi hantera en mängd olika fall. Ni sätter upp de regler som ska gälla för olika tidstyper och Zymego följer dem. Eftersom vi har möjlighet att sätta upp specifika regler för varje tidstyp kan vi säkerställa att alla bokningar hanteras på ett korrekt sätt, anpassat efter olika typer av krav relaterat till era bokningar.

Vi ser alla mottagningar som långsiktiga samarbetspartners, på så sätt kan vi hjälpa er och era patienter på bästa sätt. Zymego uppstod som ett svar på de problem som en av våra grundare upptäckte som läkare i sin kliniska vardag, och vårt mål är att skapa nytta för er, för era patienter och för samhället i stort. För att nå det målet finns är vårt team alltid nära till hands och är lyhörda för hur ni upplever vår lösning. Vi utvecklar ständigt lösningen och lägger till ny smarta funktioner, varför vi lägger stor vikt vid att lyssna på de mottagningar som använder Zymego. Vi rör oss framåt snabbt när vi får in bra förslag på förbättringar och ser alltid till att vara snabba med att åtgärda eventuella problem som uppstår längs vägen.

Zymego är den enda lösningen som automatiskt tillsätter sena återbud. Vi hanterar bokningar och schemaläggning på ett helt nytt sätt. Genom väldigt avancerad bokningslogik kan vi hantera många fler tidstyper och komplicerade bokningsfall än de flesta andra lösningar. Dessutom minskar vi antalet avbokningar genom att erbjuda patienterna ett smart alternativ där de kan önska tider. Alla dessa funktioner är helt unika för Zymego. Det går dock utmärkt att använda Zymego parallellt med er nuvarande bokningsportal om det finns behov av det.

Vi hanterar personuppgifter i enlighet med GDPR och samarbetar endast med europeiska IT-leverantörer för kryptering och lagring av personuppgifter. För att kunna erbjuda våra kunder och deras patienter trygga och säkra tjänster, följer vi kontinuerligt de senaste säkerhetsrekommendationerna. Vidare har vi begränsat hanteringen av patientdata till att endast omfatta bokningsdata.